Euro i stjärten och julbord i magen

Hejsan!

Skriver inte så ofta nuför tiden men jag har inte haft så mycket kul att dela med mig av...om ni inte rådiggar tvättvikning, målning, handling på Silvan ( av byggmaterial) mm...Nu börjar det dra i hop sig för ultraljud...vi ka dit nästa Fredag...så då får vi hoppas att allt ser bra ut. Vi har varit lite i valet och kvalet om vi ska ta reda på könet på barnet...Peter ville men jag har varit tveksam så vi ska strunta i det. Spelar iaf ingen roll bara den är friskt. 

Höll på att skratta ihjäl mig härom dagen åt våran älskade något störda unge...jag satt vid datorn och hon kom in till mig naken som hon oftast är och vänder sig om med ryggen mot mig, böjer sig ner och särar på skinkorna...sen säger hon mamma titta jag har en peng i stjärten...och mycket riktigt hade hon satt fast en euro mellan skinkorna...Unge!! Jag höll på att dö!!

I går hade jag satt på henne ett par jeans och skulle dra upp dragkjedjan åt henne, då tar man ju tag i byxan med ena handen och dragkjedjan med andra...håller i byxan och känner att jag nyper henne lite...jag säger Förlåt Emma, jag råkade nypa dig på snippan...hon svarar: ja jag blev lite överraskad.... Hon är fan inte klok denna lilla dam...Alla som har barn under 4 har nåt riktigt kul att vänta sig...bästa åldern helt klart...fast min unge är ju ganska tokig också.

Idag ringde jag och beställde julbord på Åkerby åt oss tre...det ska bli riktigt kul/gott...Längtar som bara den redan, tyckte det var ganska i god tid jag ringde men massa var redan bokat...så ska man boka är det nog dax att göra det nu. Mmmm vad gott!! Gott gott gott!! Det bästa av allt är att jag behöver inte tänka på vikten för jag är gravid ( skjuter upp det till annan gång ) måste ju äta för två ( kanske inte 2 vuxna men men, är man hungrig så är man ) Det är så bra att man har nåt att skylla på...ja men jag är gravid...sen blir det...ja men jag har nyss fött barn...sen blir det svårare men då hoppas jag att jag för länge sen har hittat motivationen...eller så får jag väl vara lite småfet och bara bada vid Svärmor och Svärfars brygga och ha en pressenning runt mig...haha äh skit samma....jag är gravid.

Nej nu ska jag göra lite ost och skink paj...med broccoli!!

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Peter

Inge jävla boccoli.......

2007-10-17 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0