BZZZZZZrrrrmmm

Hejsan!

Nu ska jag inte upprepa vad Peter skrivit på sin blogg för jag antar att många som läser min läser även hans...men jag vill också kunna vakna på morgonen med öppen sovrumsdörr, täcket på glid så jag blottar min vita rumpa i morgonskenet. Gå upp naken klä på sig...med sovrumsdörren öppen...gå ut och äta frukost utan att höra bzzzrzGraATGFT Bank bank BANK BANK Smäll DUNK BRAK spika spika spika bzzzzzzzmmmmzzmzmm såg såg.... Det börjar bli iktigt påfrestande att ha två karlar till i huset som jag inte valt att gifta mig med, Det har gått hyfsat fram tills igår när dörren som avskärmade nya och gamla delen revs bort...så nu är de där hela tiden...när man vill liga på soffan och vila så är de där. När man ska duscha är de där...När man ska skita är de där, kanske inte där inne på toa men man vill ju inte plumsa för högt heller...haha...När man bara vill skrika rakt ut på Emma för att hon fullständigt ignorerar mig är de där. Kommer 7.20 varje morgon och åker 16.00...det är förjäkla jobbigt när man som oss är lediga mitt i veckan och de jobbar. Det är tur att vi inte är speciellt fåfänga eller bryr oss om hur det ser ut härhemma inför folk, för då skulle man aldrig klara det.  Men nu så börjar det likna nåt iaf...de är i stort sett klara invändigt...bara lite spackel kvar och fixning av radiatorerna. Sen ska ju vi ta över och lägga det roliga golvet, måla tak och lister ( hela huset ute ) tapetsera mm....och så ska väl elektrikern hit en sista gång och fixa klart sitt.

Alex Schulman har slutat blogga, kungen av allt bloggande...han har jag stört mig på, hatat, älskat, och älskat att hata i flera månader och nu helt plötsligt är det slut. Köpte hans och Carolina Gynnings bok PRIVAT, den är riktigt kul att läsa.

Förresten så har jag sett det första avsnittet på desperate housewifes säsong 4...så jäkla bra!!!

Nej nu ska jag sluta, Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0