Underbara granne...och hund...

Jag uppmanar alla som läser detta att titta extra noga i Bergslagsklippet denna vecka....
Min familj har nämligen fått veckans bukett!!!

Med motiveringen: Vill ge min extrahusse, extramatte och miniextramatte, Peter, Eva och Emma en riktigt stor bukett för att de tar hand om mig när husse är i väg på turné. Jag blir alltid så glad när jag får träffa er, ni hittar på så många roliga saker tillsammans med mig! / Newfoundlandshunden Asterix gm Krister Nordström

Det var riktigt kul tycker jag, alltid skönt att få uppskattning, men hoppas att Krister vet att vi gör det med glädje.... ( om det inte är skitväder...då gör vi det bara...haha )

Tycker det är självklart att man ska hjälpa varandra så mycket det går...Tjänster och gentjänster heter det ju..jag menar Krister fixar ju så att kändisar ringer hem till mig ( sånt gillar jag )...även om det nu var Nick Borgen...men han räknas väl som kändis iaf!! We are all the Winners!!! Jag fixade ju då 2 autografer ( till mamma och mormor iofs )

Nu ska vi jobba....Heeeeej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg annonsen nu, det var väl gulligt gjort... :)

2007-01-24 @ 15:42:57
Postat av: mrsmama

Skriver vem?

2007-01-24 @ 16:18:48
Postat av: Åsa

ÅSAAA, glömde skriva mitt namn.

2007-01-24 @ 20:17:25
Postat av: mrsmama

såg det senare på ditt ip nr....

2007-01-24 @ 20:56:50
URL: http://mrsmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0