Min nya superbra kamera

Här är den nya superbra kameran, som jag köpte för mina "födelsedags pengar".... är helnöjd!!Min nya superbra kamera
Emma spydde inget mer igår...och hon var pigg och glad så allt gick galant!! Hon fick ta med sig egna pengar att handla för så hon var jätte nöjd../ stor tjej...
Hon köpte en magväska och naturligtvis en väldans massa smink som hon sen lade i väskan och gick runt med på magen på Marieberg. Jätte stolt förståss!
Men hon var inte riktigt nöjd så hon sa till Peter...

Emma: Ska vi gå in och handla mer saker?

Peter: Nej dina pengar är slut nu så vi kan inte handla något mer...

Emma: ( Funderar ) Men vi kan väl ta dina kronor?!!

Haha...hon är så skön ungen...jag har så roligt åt/med den där lilla damen...Hon vet vad hon vill kan man säga...

Hon pratar ju ofta om bebisar och sådant nu...frågar och frågar och åter frågar...

Härom satte hon sig rak upp i sängen på morgon ( nyvaken )... det första hon sa var: Har Krister en bebis i magen? Morfar då?

haha...har nog inte riktigt kommit på hur det funkar...hon tror nu efter lite funderande att alla tjejer jämt har en bebis i magen....mormor, farmor, alla har det...den behagar bara liksom inte att komma ut. det är svårt det där.

Idag var vi och åkte skriskor på eftermiddagen eftersom jag tagit ledigt idag ( skönt )
Hon var riktigt duktig måste jag säga...Jag satte på henne skrillerna och hon bara svischade iväg...typ så iaf....Förra året vid den här tiden provade vi också men då gick det inget vidare alls...hon fattade inte alls vad hon skulle göra...Tänk vad ungar kan lära sig saker utan att öva..!! Men det är ju klart att det kanske bara var balansen som behövde utvecklas lite...

Nej tack för mig...nu ska jag lägga mig och läsa Carlina Gynnings bok...Ego Girl( Törs man skriva det ) Den är faktiskt riktigt underhållande att läsa...( DET kan jag inte skriva...eller skit samma jag tycker ju det!! )

Ha det bra allihopa...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0