Lunch rast...lite mera positivitet nu...

Har precis ätit den goda köttfärslimpa som min älskade man gjorde igår till middag. Tack Eskil det var jättegott....du är såååå duktig....puss

jaha och dagarna går så idag är det bara 136 dagar kvar....fan vad kul det ska bli...

Det är så kul att ha något att se fram imot i vardagen. Det händer ju inte så jättemycket spännande saker om vardagarna så varje litet tillfälle får man ta tillvara på. Tex om grannarna gör nåt kul då står man där klistrad i fönstret med en kikare... haha skojade bara... ( om någon granne skulle råka läsa...)
Nej allvarligt talat...eller skrivet eller hur jag nu ska uttrycka mig så är det alltid bra att ha något kul framför sig så blir allt lite lättare...

Som tur är så har jag för det mesta ganska kul men det är väl bara för att jag är gift med en stolle och har en dotter som är otroligt lik sin far, så vardagarna är ju faktiskt inte så tråkiga de heller...så jag måste nog kalla mig väldigt lyckligt lottad...( det är bara den där stora vinsten som saknas )...


Jobb dax!!

Kommentarer
Postat av: Carro & Johanna

Haha, vi har kommit på det! Du räknar ju ner till resan! BUSTED!!!

2007-01-23 @ 10:38:42
Postat av: mrsmama

ni får tro vad ni vill...men förväntningarna växer iaf...

2007-01-23 @ 11:46:48
URL: http://mrsmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0