Let's dance

Jaha då var det dax igen att sitta med kudden framför ansiktet... inte för att det var något läskigt på Tv:n utan för att jag såg Lasse Brandeby dansa! Han är ju så fruktansvärt dålig, och det vet han om. Men i stället för att göra det bästa av situationen och verkligen försöka så ger han upp direkt han kliver på dansgolvet. Försöker sedan att göra sig lustig och skämta bort alltihop (under dansen ). Det är då allt blir så fruktansvärt pinsamt.

Nej jag håller med Dermot i hans kritik helt och hållet. Han skulle ha åkt ut, så det kan bli en riktig danstävling. Men det Dermot säger är ju lag, det vet ju alla som känner mig att jag tycker! : ) i alla fall när det gäller dans då.

Det enda som jag blev lite besviken på, var att Dermot inte nämde mig, inte igår eller förra Fredagen.
Jag menar han har ju sett mig dansa och svänga på höfterna i en fruktansvärt snygg, sexig volangklänning! Han kunde ju sagt något i stil med:

Jaha dansare, det här var ju bra men tro mig jag har sett den bästa....hon var så bra att hon kunde leda en hel grupp själv efter en timme....( och då skulle han inte jämföra mig med kändisarna i Let's dance ) nämligen EVAAAAAA.

Eller han kunde i alla fall sagt så här:

Jag måste bara hälsa till en alldeles underbar kvinna som jag träffade i sommras som förövrigt var super duktig på att dansa latinska danser, vi måste göra om det....EVAAAAA

Ja Dermot och jag har ju faktiskt lite historia tillsammans bakom oss...

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0