ganska mycket hat

Sitter här på jobbet ( har faktiskt rast! ) och har precis läst aftonbladet. Blir så full i hat när jag läser om alla förbannat sjuka pedofiler.

I vissa fall tycker jag vi i Sverige borde gå ihop och enas om dödsstraff! De sjuka jävlarna ( milt uttryckt ) borde lemlästas och få pinas till döds. Vård hjälper tyvärr inte på dessa otäcka människor med tanke på att det är ju trots allt deras sexuella läggning. Men eftersom det både är förbjudet att antasta barn och utsätta dem för övergrepp+att det är fan det vidrigaste en människa kan göra, så finns det ingen annan utväg för dessa monster.

Det går inte att få dem normala...det är lika svårt att ändra deras sexuella läggning som att ändra en heterosexuell människa till homosexuell eller tvärtom!

Nej ta en bordskniv eller ännu bättre en sked och skär av deras genitalier och sen ett skott i pannan så blir världen lite bättre för barnen. Barnen är ju vår framtid så de måste få ha en trygg värld att leva och växa upp i, eller vad tycker ni?

Enligt min mening finns det i allafall inget värre än att göra andra människor illa och förstöra deras framtid på detta sätt. Pedofilerna är inte ens värd luften som de andas!! Usch vilket hat jag känner mot dem!

Några andra som jag tycker borde få mycket hårdare straff är Våldtäktsmän och kvinnomisshandlare samt alla övergrepp på djur....men de där jävla pedofilerna ska bara dö!

Nu ska jag jobba igen...Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Så sant som det är sagt!

2007-01-22 @ 22:30:28
Postat av: mrsmama

Jo jag tycker det och åsikter får vi ju ha...

2007-01-23 @ 08:08:17
URL: http://mrsmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0