Ängeln

Denna bild är egentligen riktigt dålig men jag tycker den blev fin på nåt sätt, kanske beror det på den söta tjejen...mammas flicka...pappas prinsessa




Min favorit flicka

Idag blev jag lite arg på denna lilla dam ( man kan faktiskt bli det i bland hur söt hon än är )
Vi busade och det gick lite överstyr så hon försökte bita mig i kinden...då blev jag naturligtvis lite sur och skulle tala om för henne att så gör man inte...( böjde mig fram så jag var jättenära henne )
Då tar den lilla damen i all allvarlighet och slickar mig på näsan samtidigt som hon gör ett "slurp-ljud"...
Hur allvarlig kan man vara då?

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Carro

Fasters älskling! Hon vet hur ni ska tass! Det är en tjej i min smak det!!

2007-01-24 @ 22:01:15
URL: http://carrobondmora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0