Tragiska nyheter

Buääää...snyft snyft...

Desperate Housewifes säsong 3 börjar på tisdag klockan 21.00...och jag jobbar kvälllllllllllllllll....snyft!!
Jag har fan väntat ett halvår på att denna säsong ska börja och så får jag jobba kväll som jag jäklit sällan gör annars...det är utträknat...men av vem?? vem, vem, vem vill sabba så för mig??!!! vad har jag gjort för illa här i världen för att förtjäna sådant?? grååååt!!!

sjuk är jag också eller rättare sagt hela familjen...allt är bara pest ocj pina just nu!! stackars oss/mig...
Det jag inte riktigt kan förstå är hur ett helt hus kan "falla samman" när jag är sjuk ett par dagar?...
tvätt, tvätt, tvätt...jaga dammråttor...sopa, sopa,sopa....dammsuga...torka golv...tvätt,tvätt,tvätt....

jaja, ( nu ska den sanna feministen tala hmm ) det är lika bra att inse att vi kvinnor är bäst på att städa, tvätta laga mat osv...: )så det är lika bra att vi gör det också : ) utan att klaga för då blir det som man vill...och vara hemmafruar...vill varaaaa hemmafru...snyft...nu kom jag och tänka på dem igen...åååhhh...vi måste bli rika så jag kan få vara hemmafru och ta hand om allt här hemma som mitt jobb istället...

( Obs! måste ta tillbaka lite av vad jag skrivit mitt i min sorg, peter kom precis hem och började dammsuga...han är bra han! nackdelen är att jag i ett svagt ögonblick sa att det var helt ok att han spelade poker ikväll innan han tog tag idammsugaren, han behövde motivation sa han...jag är ingen bitch han brukar spela men vi har en deal som är för invecklad att gå in på och denna poker gång var utöver denna deal...)

jaha nyheter idag då...jo anna Nicole smith är död...hon den där som gifte sig med en 200 år gammal gubbe som sen dog och hon fick en massa pengar efter lite konflikter mellan sina 150 åriga styv barn...fick sen en dotter med en papparazzi fotograf sen dör hennes son och hon själv ett halvår efter det...lite knark och så är nog inbakat här och där också...tragiskt...

Gunde Svan i dödskrasch stod det också på löpsedeln och då tror man ju naturligtvis att han då gått och dött men det var nån stackars farbror som Gunde krockat med som avled...

Nej nu ska jag pigga upp mig lite med betapet ( som jag tydligen blivit dålig på helt plötsligt för jag förlorar hela tiden massa raiting )

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0