Längesen sist

Jahapp...då sitter jag här igen och skriver ner några rader...det var ett tag sen som jag skrev sist, har bara jobbat och jobbat hela tiden...ska jobba hela söndagen också 05.30-18.10 tror jag det var...not nice.

Idag ska vi till Grythyttan och fira mamsen...hon fyller år på måndag så det blir kalas idag med smörgåstårta...yammie!

Annars har det väl inte hänt så himla mycket, har ju bara jobbat!
Börjar längta oerhört mycket till våren, vill att det ska bli varmare, snön smälter bort det blir knoppar på träden och tussilago!

Det var så länge sen som jag skrev så jag har fan tappat räkningen på vad jag räknade ner till! Det ska bli kul iaf...börjar närma sig med stormsteg!

Kollade på en hemmavideo från 11 september...26 min inspelat av en familj som såg allt från sin lägenhet på manhattan. Vill ni se den så gå in på google och sök på what we saw ( Bob and Bri 9/11 )

Jaaa och Brittan har spårat ur fullständigt, rakat huvudet knarkar skiter i ungarna och försöker ta livet av sig! fattar inte hur folk tänker när de har småbarn! Egoister vill jag kalla sådana som hon och stackars barn!

fick höra att en annan person som jag trodde jag kände skulle bli pappa...det är också tragiskt med tanke på att han gillar att slå kvinnor så jag anar att barn inte heller kan stå ivägen för honom. Mamman känner jag inte men vet att hon har ett barn sen förut som hon i stort sett skiter i. Varför skaffa ett till barn när man inte tar hand om det första? Blir det inte en allvarlig uppryckning i den "familjen" så tycker jag så jäkla synd om barnet! Men det tror jag inte kommer ske...sådana skulle fan tvångssteriliseras!! Min åsikt! För barnens skull! Barn ska komma till av kärlek och önskan till att ha barn, inte för att man påverkad är för dum att skydda sig!!

Nej nu ni mina vänner och bekanta ska jag spela lite betapet...börjar bli bättre igen, raitingen stiger! Yehoowa!

Ha det bra Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0