Dermot då...

Tittade på Let's dance igår för 2:a gången, har inte kollat sedan jag skrev om det sist...för den där j-vla pinsamma Lasse Brandeby höll på och larvade runt. Och han är fortfarande kvar! Skandal måste jag säga! Skandal är det också att Dermot inte nämnde mig nu heller...fan fan fan...: )

Vi är fortfarande ganska sjuka här hemma, jag är piggare och emma men Peter är det inte...stackarn...ni vet ju hur karlar blir när de är sjuka!?haha...nej då jag är nog värre men det är nog för att jag alltid blir mycket sjukare än andra också...haha

Ska nog titta lite på melodifestivalen ikväll också...hoppas det är bra låtar med ikväll så det inte blir som förra gången!!

Lägtar till Fredag ska fixa naglarna då...de är inge fina nu, en är halvt som halvt av och resten är bara fula...och långa...fredag klockan 12 ska jag träffa Linda, så får vi se vad det blir för något nytt...har ju fransk nu funderar på någon färg kanske...rött ska ju vara inne nu så vi får väl se...inte för att jag är någon inne tjej utan att jag tycker det kan vara rätt snyggt...( de som känner mig vet att jag inte är nån innetjej!! )

Nu ska jag fixa lite käk så Puss och hej från mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0