V9

Ska försöka skriva lite oftare, haha...men det har ju varit sommar och jag har inte haft tid att sitta framför burken. Bygget har startat och en bebis växer i magen.

image44

Just nu är jag också sjukskriven pga sömnstörningar, har sovit i genomsnitt 1-3 timmar per natt. Inte kul!!
Min graviditet är i vecka 9...så jag har ju inte gått så långt än så vi får väl hoppas att allt är bra. Men jag känner mig aldrig säker förrän jag varit på ultraljud iaf....och det är vecka 17-20 man brukar göra sånt. Man får ju hoppas att det går bra annars är det ju tråkigt men det är ju sånt som händer så det är ju inte så mycket man kan göra åt den saken.

Idag ska jag försöka tvinga med Peter till Ikea...Emma ska på dagis i några timmar så det vore skoj att göra nåt med honom själv. Skulle vilja till K-rauta en sväng också... Nej nu ska jag äta frulle och vänta på att Emma ska vakna...

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag ska bli moster igen! :D:D

2007-08-27 @ 10:58:10
URL: http://novemberflower.blogg.se/
Postat av: Anna

Sååå spännande med en liten bebbe(till)! Hoppas att du får ordning på sömnen så att du kan känna dig utvilad(händer ju så mkt annat i kroppen vid graviditeten som du istället kan få ängna dig åt).. Kram på er!

2007-08-27 @ 11:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0